Taal begint met een
boeiend verhaal.

Hero kindercentra – buitenschoolse opvang

Leerlingen van de Rudolf Steinerschool kunnen voor buitenschoolse opvang terecht bij de volgende locaties van Hero kindercentra: Hero BSO Venkelstraat en Hero BSO Henk van Turnhoutpad.

Met zo’n 82 opvanglocaties biedt Hero kindercentra ieder kind in Haarlem en Spaarndam passende opvang in de buurt. Vanuit een lange historie, groot lokaal netwerk en gedegen pedagogische kennis kan er snel ingespeeld worden op ontwikkelingen in de samenleving. We zijn bewust een stichting zonder winstoogmerk met een maatschappelijk doel. Het bieden van kinderopvang met hoogwaardige pedagogische kwaliteit staat voorop en ieder kind staat daarbij centraal. Hero kindercentra biedt buitenschoolse opvang aan kinderen van 4 tot 12 jaar.

Wij gaan graag met je op avontuur. Ga je met ons mee?

Heb je nog vragen of wil je je kind(eren) aanmelden? Neem dan vooral contact met ons op!

Je kunt ons van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur telefonisch bereiken op 023-5123920 of mail ons naar info@herokindercentra.nl.

Ook kun je een kijkje nemen op herokindercentra.nl.

“Bij Hero kindercentra ben jij onze held. Je groeit vol vertrouwen in je eigen tempo. Als Hero sta jij te stralen en heb je plezier samen met alle andere Hero’s. Je ziet jezelf en de ander zoals hij/zij is en hebt aandacht voor de wereld om je heen. Dapper ga je samen het avontuur aan op weg naar de beste versie van jezelf.”